Pages

Wednesday, June 12, 2019

एउटा फरक शुभकामना


महेश र उषा दुबै नाम मेरा लागि प्यारा छन् । दुवैसँगको मेरो भेट धेरै पुरानो होइन तर सुमधुर छ। उषासँ‌ग संन्जोगले केहि दिन मैलै सहकार्य गर्न पाइरहेकी छू । महेश अमेरिकामा अध्ययन गर्दै । तर पनि सामाजिक सन्जाल छदैछ हामीलाइ नजिक्याउने। फेसबुककै कारण मैले महेशको मंगलवार (जेष्ठ २८ गते २०७६यो स्टाटस पढ्न पाएँ । यो एउटा फरक शुभकामना थियो । जुन मेरो मानस्पटलमा घुमिरह्यो र मलाइ उत्प्रेरित गरिरह्यो केही हरफ लेख्नलाइ….
स्टाटस यसरि शुरु हुन्छ
"महिला तथा सज्जनवृन्द,  
आाज मेरो वहिनीको जन्मदिन हो । यो जन्मदिनमा म उनलाइ यो सन्देश समर्पित गर्दछु " ६ वर्ष अगाडी मेरा अभिभावक तथा मेरा आफन्त मेरो वहिनीको विवाह गरिदिन चाहन्थे । उनी भर्खर युवा अवस्थामा प्रवेश गर्दै थिइन्। कम उमेरमै विवाह गर्ने चलन रहेको हाम्रो समाजमा सबैलाइ उनको विहे गर्ने उमेर त्यही सही लागेको थियो । फेरि उनको विवाहले मेरा अरु भाइ वहिनीको विवाहको वाटो पनि खुल्थ्योमेरो वहिनी विवाहका लागि मानिनन् । म पनि असहमत भएँ । बधाइ छ वहिनी तिमीलाइ समाजको यो अवरोध तोडेकोमा,…" पढ्दै जाँदा यसो पनि भेटे "It may not be a big deal for most of the people reading this post, but for us, it is! It is a big deal to have the courage to bring about a positive change, be in the family or in society. It is a big deal to resist social traditions and challenge conservative minds. And it is a big deal to succeed in the face of these challenges…..यिनै वाक्यले मलाइ केहि लेख्ने उर्जा थप्यो ।
महेशलाइ मेरो सन्देश "परिवर्तन गर्नुपर्छ भन्नु र परिवर्तनका कारक बन्नु दुइ फरक कुरा हुन् । यी दुइ मध्यै दोस्रो काम ज्यादै नै गारो छ । जुन वोलेर मात्र हुदैन उदाहरण बनेर देखाउन सक्नुपर्छ । यसका लागि हरेक परिस्थतीमा संघर्ष गर्न तयार हुन पर्छ । 
उषाले रोजेको यो दोस्रो कठिन वाटोमा तिमीले दिएको ढाडसको महत्व अझ धेरै छ। यो हौसला उषाका लागि  । बोलेरै मात्र विश्व हाँक्नै नेपाली समाज माझ तिमीले दिएको हौसला र उषाले लिएको संकल्पले उषा अहिले प्रगति पथमा बढ्दैछिन । अध्ययन अगाडी बढाउदैछिन । हामिसँग सहकार्य गर्दैछिन । प्रत्यक्ष वा अप्रत्यक्ष रुपमा तिम्रा अभिभावक तिमीहरुसँगै उभिनु पनि गौरवको कुरा हो । जुन सभ्रान्त र शीक्षित भनिएका परिवारमा विरलै भेटिन्छन् ।  परिवर्तनका तिमी दुइ हस्तीहरुसँग कुनै न कुनै पलमा सहकार्य गर्न पाउनु मेरा लागि यति आनन्दायी र प्रेरक बनेको छ की आफुलाइ पनि भाग्मानी ठान्दछु । यो तिम्रो सन्देश मेरा लागी साँच्चै नै big deal हो । जो आफूलाइ परिवर्तन गरेर समानताको वाटोमा आफू हिड्छन र अरुलाइ संगै लिएर हिड्छन् उनीहरुका लागि यो यात्रा धेरै ठुलो र गौरवको विषय हो। 

1 comment:

  1. वाह वाह, अति नै मार्मिक जुन शब्दले जति ब्यक्त गरेपनी थोरै हुन जान्छ।उदहारणियको लागि धन्यवाद र जन्म दिनको ढिलै भएनी मुरिमुरी सुभकामना।

    ReplyDelete